שמירה בבניין

בשנים האחרונות החל לפרוח שוק בנייני היוקרה ומגדלי המשרדים. בשוק זה, הכולל בניינים משותפים, מתחמי מגורים יוקרתיים ומתחמים עסקיים נקבע סטנדרט גבוה ביותר המעניק לדיירים איכות חיים האופיינית למעמדם ומאפייניהם. סטנדרט זה כולל מגוון שירותים מיוחדים, ההולמים את סוג הדיירים ונותנים מענה לצרכים ייחודיים שלהם. אחד השירותים הנפוצים ביותר הינו שירות שמירה.

חברת House Plus הינה חברת ניהול מקצועית, המציעה מגוון שירותים למתחמי מגורים ולמתחמים עסקיים ובהם גם שירותי שמירה ואבטחה המותאמים לצרכי הלקוחות.

שירותי השמירה הניתנים על ידי חברות ניהול הבניינים וחברות השמירה והאבטחה למיניהן, הינם מגוונים ומותאמים לצרכי מתחמי המגורים השונים ולדרישותיהם ומעמדם של הדיירים. חברות אלה מציעות מספר פתרונות לדיירי בנייני יוקרה ולבעלי משרדים במתחמי עסקים למיניהם ובהם שירותי שמירה בבניין, פקיד קבלה בלובי, שומר לובי ושירותי מיגון ואבטחה היקפיים. 

שמירה בבניין מגורים

שירותי השמירה נפוצים בעיקר בבנייני יוקרה הכוללים בין היתר גם מתקנים העשויים למשוך אורחים לא קרואים ובמתחמי מגורים בהם מתגוררים מפורסמים או אנשים הקנאים לפרטיותם. 

שירותי שמירה ואבטחה על בנייני מגורים ניתנים במספר אופנים, בהתאם לסוג הבניין, מתקניו וצרכי דייריו, כאשר השירות הנדרש ביותר במסגרתם הינו שומר ללובי בניין המגורים. לשומר הנוכח בלובי מספר תחומי אחריות:

  • בדיקת הנכנסים לבניין
  • סינון אורחים לא קרואים
  • מניעת מקרי ונדליזם
  • פגיעה בבניין ובמתקניו
  • מניעת פריצות וגניבות
  • שמירה על בטחון הדיירים ועל פרטיותם
  • מתן מענה למקרי מצוקה

אבטחת מגדלי מגורים הפכה לאחד השירותים הנדרשים ביותר מחברות ניהול ושמירה, בעיקר בקרב דיירים המעוניינים באבטחת מגדלי מגורים יוקרתיים בהם הם מתגוררים. דיירים אלו, המבקשים את שירותי השמירה בבית המשותף בו מתגוררים, ממגוון סיבות, מעוניינים באיש ביטחון אשר יהיה אחראי על איוש הלובי במתחם המגורים, יעמוד לרשותם בכל מקרה חירום ויקנה להם הרגשת ביטחון בכל רגע נתון.

הצורך באבטחת בנייני מגורים עולה אם כך הן כדרישת הדיירים לצרכיהם האישיים והן לטובת שמירה על המבנה ומתקניו. בכל אופן, לקבלת מענה הולם ומקצועי לצורך זה, יש להיעזר בשירותיה של חברה המתמחה במתן שירותים אלו, המעסיקה צוות מקצועי ואחראי, המוכשר למנוע מראש כל אירוע בעייתי במתחם שבאחריותו ולטפל בכל אירוע במידה ומתרחש.

שומר לובי בניין מגורים

אחד השירותים הנוספים הנדרשים בעיקר בבנייני יוקרה, הינו פקיד לובי לבניין המגורים. לשירות זה יתרונות רבים, הן מבחינה תדמיתית והן מבחינת תועלת וסיוע לדיירים.

מבחינת תדמית, נוכחותו של פקיד קבלה בלובי בבניין מגורים, תורמת רבות לתדמיתו של הבניין כבניין יוקרה ולתדמיתם של הגרים בו כבעלי מעמד גבוה. עמדת הקבלה המאוישת מקנה לבניין נראות של בית מלון ולדייריו הרגשת מגורים בסטנדרט הגבוה ביותר, בהתאם.

מתפקידו של פקיד הקבלה לסייע לדיירי הבניין ולעמוד לשירותם במגוון תחומים:

  • סינון אורחים
  • מענה לבקשות מיוחדות
  • שירותי קונסיירז'
  • קבלת הודעות וחבילות
  • זמינות 24/7 וסיוע בכל מקרה או אירוע מיוחד

כמו כן, פקיד הקבלה מרכז את כלל פעולות התחזוקה והשירותים החיצוניים הניתנים לבניין, אחראי על כל נושאי הלוגיסטיקה ומטל בכל העניינים הבירוקרטיים הנדרשים לתפעולו של הבניין ולרווחת דייריו.

בבניינים ומתחמי מגורים המבקשים שירות זה, קיימת בדרך כלל עמדה קבלה ייעודית, ממנה אמור פקיד הקבלה לבצע את עבודתו. בעמדה ישנו אמצעי תקשורת המאפשר לפקיד תקשורת מידית עם כל אחד מדיירי הבניין וכמו כן עמדת מחשב וציוד משרדי המאפשרים לו לנהל את כל מטלותיו היומיות בשירות דיירי הבניין.

על פקיד הקבלה להיות אדם שירותי, נעים הליכות, אדיב ובעל ניסיון בתחום מתן השירות, העושה תפקיד זה באהבה. לכן, על הדיירים המעוניינים בשירות זה, לוודא כי הפקידים המיועדים לאייש את התפקיד אכן מתאימים לדרישות אלה וכי חברת הניהול או חברת השמירה המספקות את העובדים מוודאות את כשירותם והתאמתם לתפקיד זה.

שומר לובי בבניין משרדים

עם פריחתם של מתחמי העסקים הרבים, הכוללים מגדלי משרדים, קומפלקסים ייעודיים, מתחמי חללי עבודה משותפים, חדרי ישיבות וכו' עולה הצורך ההכרחי בשמירה מסודרת במתחם.

תפקיד השומר מוגדר בהתאם לדרישות הלקוחות ובהתאם לאופי המתחם וסוג הפעילות של העובדים בו.

כאשר מדובר במתחמי עסקים קטנים, לרוב יידרש שומר אחד בלבד, היושב בעמדה מוסדרת בלובי הבניין. השומר ישמש גם כפקיד מודיעין לבניין, שתפקידו לכוון את האורחים אל המשרד אליהם מעוניינים להגיע. כמו כן ובעת הצורך, יסנן את האורחים המגיעים לבקשת המשרד או ייצור קשר לעדכן כשמגיעים אורחים.

באירועים הדורשים התערבות של איש ביטחון, ייתן השומר מענה מידי ויעמוד לרשות הדיירים בכל עניין או בעיה בטחונים או בטיחותיים. כמו כן, יהיה זה שייצור קשר עם כל אחד מהגורמים הרלוונטיים במקרה של בעיות חריגות המתרחשות במתחם המשרדים.

כאשר מדובר במגדלי משרדים או במתחמים עסקיים גדולים, ישנו צורך בצוות עובדים אשר יכול לתת מענה מידי ומקיף למתרחש. צוות זה כולל שוער בבניין, שומר מסייר וצוות ייעודי של פקידות מודיעין וקבלה לבנייני משרדים. הצוות נבנה על פי הצורך הממשי של בעלי המשרדים במתחם וכמו כן, גם סוג התפקידים, דרישות התפקיד וכמות העובדים נקבעים בהתאם.

  • שוער – עובד זה, המוצב בכניסה למתחם, אחראי על קבלת פנים נעימה של הנכנסים למתחם, בדיקת הנכנסים, סינון אורחים ומניעת כניסה מאורחים בעייתיים. לרוב, נדרש מהעובד ללבוש מדים או לבוש ייצוגי אחר והופעה כללית ייצוגית, ההולמת את המקום ואופיו.
  • שומר מסייר – על פי הצורך, נוהגים מתחמי עסקים ומגדלי משרדים להעסיק גם שומר מסייר. באחריותו של השומר לבצע סיורים בכל המתחם לאורך שעות היום, לוודא תקינות מערכות בטיחות, לבדוק שאין מפגעים, לפקח על פעילותם של העובדים נותני השירות למשרדי הבניין ולתת מענה מידי לכל אירוע חריג המתרחש במתחם.
  • תחום השמירה – לעיתים, גם כשמדובר במתחמים מרובי משרדים, נוכחותו של שוער או שומר בכניסה יכולה לענות על דרישות בעלי המשרדים במתחם, ללא כל צורך באיוש כוח אדם נוסף בתפקידי שמירה. לכן, יש לתאם את הציפיות ולהבהיר לחברה נותנת השירות את הגדרות התפקיד והדרישות בתחום השמירה על המתחם וכך לגייס אך ורק את כוח האדם הנחוץ וההכרחי ולהימנע מהוצאות כספיות מיותרות.
  • פקידי קבלה – מתוקף תפקידם, על פקידי ופקידות מודיעין וקבלה בבנייני משרדים, לקבל את פניהם של המגיעים למתחם, לסייע בהפניית הקהל למשרדים ולעסקים אליהם הגיעו, לתת מענה טלפוני לעסקים במתחם, לשמש כמרכז בקרה ולוגיסטיקה לנעשה במתחם ולנהל את האדמיניסטרציה הנוגעת לתפעולו.

כמו כן, מכיוון שפקיד הקבלה הוא זה המקבל את האורחים הנכנסים למתחם, מן הראוי שנושאי התפקיד יהיו שירותים, אדיבים ולא פחות חשוב מכך – ייצוגיים. מפקיד הקבלה נדרשת הופעה הולמת ואסתטית, הנחוצה לשמירה על תדמיתו של המתחם. מחובתה של חברת השמירה האחראית על איוש המשרה לדאוג כי העובדים המיועדים לתפקיד יענו על דרישות אלה.

שירותי קונסיירז' – אבטחה לבניין

בין אם מדובר בבניין מגורים יוקרתי ובין אם בבניין משרדים או מתחם עסקים, עולה לעיתים הצורך בשירותי שמירה מקיפים. חברת שמירה ואבטחה מקצועית, יכולה להציע במקרים אלו מגוון שירותים וצוותי עובדים, בהתאם לדרישות הדיירים וצרכיהם.

שירות מיגון ושמירה בבנייני מגורים הינו המבוקש ביותר בקרב דיירי מגדלי היוקרה ומתחמי העסקים המובילים. שירותים אלו כוללים שמירה היקפית 24/7, מתן שירותי מיגון, ייעוץ והקפדה על עמידה בכלל הסטנדרטים והדרישות הנוגעים לתחום הביטחון והבטיחות.

מתחמים המבקשים שירות זה, נהנים משקט נפשי רב וממענה מידי לכל מצב מצוקה. במקום המאובטח מוגדרת עמדת שומר, המאוישת מסביב לשעון, כאשר השומר זמין בכל עת ליושבי הבניין, מפקח על הנעשה בו, נותן מענה לכל מקרה חריג ומונע התרחשותם של אירועים לא רצויים.

חברת שמירה ואבטחה – מדוע צריך ?

חברת שמירה ואבטחה מתמחות במתן שירותים אלו וערוכות לתת מענה למגוון הצרכים והדרישות בתחום. עם זאת, כאשר פונים לחברת ניהול המציעה שירותים אלו, יכולים דיירי הבניין ליהנות משירות All in One. 

באופן זה, מרכזת חברת הניהול עבור הלקוחות את כלל השירותים ומעניקה מענה מקיף לכל תחום הנוגע לניהול הבניין:

  • ניהול הבניין
  • אחזקה, ניקיון
  • שמירה
  • איוש עמדות קבלה
  • עמידה בתקנים
  • ביצוע בדיקות תקופתיות
  • לוגיסטיקה
  • אדמיניסטרציה

בנייני מגורים ומרכזים עסקיים הבוחרים להיעזר במספר חברות שונות, כאשר כל חברה מספקת שירות אחר, נאלצים להתמודד עם חוסר סנכרון בין נותני השירות השונים ולעיתים אף מבעיות של זריקת אחריות וחוסר שיתוף פעולה בין העובדים ובין מעסיקיהם.

חברת ניהול המעניקה את כלל השירותים, מחזיקה מגוון רחב של אנשי מקצוע במגוון תחומים, כך שבאפשרותה לתת מענה מידי לכל צורך ולכל בעיה, תוך סנכרון בין אנשי המקצוע ומתן שירותים משלימים ותמיכה משלימה, באם נדרשים. היכרותה המלאה של חברת הניהול את המתחם ואת צרכיו, מאפשרת לה למנוע מראש כל בעיה, בכל תחום, תוך היערכות מקיפה מראש הן מבחינת אנשי המקצוע העומדים לרשות המתחם והן מבחינת הכלים, העזרים והידע הנדרש לטיפול בכל תרחיש.

כיצד לבחור חברת ניהול איכותית?

בבואכם לבחור חברת ניהול, הן עבור שירותי השמירה והן עבור יתר השירותים המוצעים למתחמי מגורים ובנייני משרדים, עליכם לוודא את איכות שירותיה. על חברת הניהול להיות בעלת הידע, הצוות והכלים למתן כלל השירותים.

טרם בחירתכם בחברת הניהול, בדקו את ניסיונה בתחום, את הפרויקטים והמתחמים הנמצאים באחריותה ופנו באופן עצמאי ללקוחות המקבלים ממנה את השירותים השונים, לקבלת חוות דעת אובייקטיבית.

מכיוון שהשירותים נדרשים עבור מקום מגוריכם או לחלופין עבור מקום עבודתכם, אל לכם להתפשר על איכות השירות המוצע. וודאו כי מדובר בחברה שביכולתה לתת מענה מושלם לצרכיכם ודאגו להשוות בין מספר חברות בכל הנוגע לסוגי השירותים המוצעים, זמינותם של נותני השירות, חוות הדעת מלקוחותיהם וכמובן המחיר המוצע עבור השירותים הנדרשים.

חשיבותו של טיב השירות גדלה אף יותר כשמדובר בנושאי השמירה והאבטחה של המתחם.

שירותי השמירה כאמור, הינם שונים ומגוונים ומותאמים לצרכי הלקוחות, גודל ומאפייני המתחם המאובטח, תדמית המתחם, מעמד ומאפייני הדיירים, אופי העסקים ודרישותיהם של הלקוחות.

חברת House Plus הינה חברת ניהול וותיקה ומובילה בתחומה, המציעה ללקוחותיה מגוון שירותים ובהם שירותי ניהול בניינים, שמירה ואבטחה, שירותי ניקיון, שירותי אחזקה ועוד. החברה מתגאה ברמת שירות גבוהה וחסרת פשרות בכל אחד מתחומי עיסוקה.

אנו בחברת House Plus מתחייבים בפני לקוחותינו למתן מחירים הוגנים, תוך התחייבות לעמידה בדרישות הלקוח ומתן שירות לשביעות רצונו ובאחריות מלאה.

נציגי החברה ישמחו להיפגש עמכם בבית העסק, למתן ייעוץ לגבי כלל השירותים הנדרשים ולהתאמתם לצרכיכם ודרישותיכם. אנא הרגישו בנוח לפנות אלינו בכל שאלה או בקשה ובכל עת.

עדיין מתלבטים ?
עדיין מתלבטים ?
צרו קשר לקבלת פרטים נוספים וללא התחייבות